Marketing in developing countries / G.S. Kindra

The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketing models.

Autor principal: Kindra, G.S.
Formato: eBook
Publicación: New York [etc.] : Routledge, 2015
Descripción física: 1 recurso en línea
Clasificación CDU: 658.8:330.34
Tipo de contenido: Texto (visual)
Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en línea
Sumario: The articles in this collection discuss the role of marketing in development, and include case studies from various developing countries. They consider state enterprises, marketing education, birth control and comparative marketing models.
Colección: Colección de libros electrónicos de ULoyola
Marketing (Routledge)
Libros electrónicos en Ebscohost
Materias:
ISBN: 9781138792531
9781317646709
9781317646693

Internet

Enlace al texto completo en ebscohost

Biblioteca Electrónica

Detalle de Existencias desde Biblioteca Electrónica
Copia 216950 Disponible