Game engine architecture / Jason Gregory

In this new and improved third edition of the highly popular Game Engine Architecture, Jason Gregory draws on his nearly two decades of experience at Midway, Electronic Arts and Naughty Dog to present both the theory and practice of game engine software development. In this book, the broad range of...

Descripción completa

Autor principal: Gregory, Jason, (1970-)
Formato: eBook
Edición: Third edition
Publicación: Boca Raton, FL : AK Peters, 2018
Descripción física: 1 recurso en línea
Clasificación CDU: 004.94
004.41
681.3
Edición: Third edition
Tipo de contenido: Texto (visual)
Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en línea
Sumario: In this new and improved third edition of the highly popular Game Engine Architecture, Jason Gregory draws on his nearly two decades of experience at Midway, Electronic Arts and Naughty Dog to present both the theory and practice of game engine software development. In this book, the broad range of technologies and techniques used by AAA game studios are each explained in detail, and their roles within a real industrial-strength game engine are illustrated.
Colección: Colección de libros electrónicos de ULoyola
Libros electrónicos en Ebscohost
Materias:
Cursos: Grado en Ingeniería Informática y Tecnologías Virtuales - Curso 3 - Physics Simulation Engines
Grado en Creación de Vídeojuegos y Animación Digital - Curso 2 - Motores de Videojuegos y Simulación
ISBN: 9781351974288
9781351974271
9781138035454

Internet

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