Real-time rendering / Tomas Moller, Eric Haines, Naty Hoffman ... [y otros]
Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. With the advent of programmable shaders, a wide variety of new algorithms have arisen and evolved over the past few years.
Otros autores: | Moller, Tomas Hoffman, Naty Haines, Eric |
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Formato: | eBook |
Edición: | Fourth edition |
Publicación: |
Boca Raton, FL : AK Peters, 2018 |
Descripción física: | 1 recurso en línea |
Clasificación CDU: |
519.67:004 |
Edición: |
Fourth edition |
Tipo de contenido: |
Texto (visual) |
Tipo de medio: |
electrónico |
Tipo de soporte: |
recurso en línea |
Sumario: |
Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. With the advent of programmable shaders, a wide variety of new algorithms have arisen and evolved over the past few years. |
Colección: |
Colección de libros electrónicos de ULoyola
Libros electrónicos en Ebscohost |
Materias: | |
Cursos: |
Grado en Ingeniería Informática y Tecnologías Virtuales - Curso 3 - Physics Simulation Engines Grado en Creación de Vídeojuegos y Animación Digital - Curso 2 - Motores de Videojuegos y Simulación |
ISBN: |
9781351816144 9781351816151 9781138627000 |
Internet
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