Real-time rendering / Tomas Moller, Eric Haines, Naty Hoffman ... [y otros]

Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. With the advent of programmable shaders, a wide variety of new algorithms have arisen and evolved over the past few years.

Otros autores: Moller, Tomas
Hoffman, Naty
Haines, Eric
Formato: eBook
Edición: Fourth edition
Publicación: Boca Raton, FL : AK Peters, 2018
Descripción física: 1 recurso en línea
Clasificación CDU: 519.67:004
Edición: Fourth edition
Tipo de contenido: Texto (visual)
Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en línea
Sumario: Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. With the advent of programmable shaders, a wide variety of new algorithms have arisen and evolved over the past few years.
Colección: Colección de libros electrónicos de ULoyola
Libros electrónicos en Ebscohost
Materias:
Cursos: Grado en Ingeniería Informática y Tecnologías Virtuales - Curso 3 - Physics Simulation Engines
Grado en Creación de Vídeojuegos y Animación Digital - Curso 2 - Motores de Videojuegos y Simulación
ISBN: 9781351816144
9781351816151
9781138627000

Internet

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