Real-time rendering / Tomas Moller, Eric Haines, Naty Hoffman ... [y otros]

Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. With the advent of programmable shaders, a wide variety of new algorithms have arisen and evolved over the past few years.

Otros autores: Moller, Tomas
Hoffman, Naty
Haines, Eric
Formato: eBook
Edición: Fourth edition
Publicación: Boca Raton, FL : AK Peters, 2018
Descripción física: 1 recurso en línea
Clasificación CDU: 519.67:004
Edición: Fourth edition
Tipo de contenido: Texto (visual)
Tipo de medio: electrónico
Tipo de soporte: recurso en línea
Sumario: Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. With the advent of programmable shaders, a wide variety of new algorithms have arisen and evolved over the past few years.
Colección: Colección de libros electrónicos de ULoyola
Libros electrónicos en Ebscohost
Materias:
Cursos: Grado en Ingeniería Informática y Tecnologías Virtuales - Curso 3 - Physics Simulation Engines
Grado en Creación de Vídeojuegos y Animación Digital - Curso 2 - Motores de Videojuegos y Simulación
ISBN: 9781351816144
9781351816151
9781138627000
LEADER 02082nam a2200445 4500
001 000000211215
003 CaOOAMICUS
005 20191212133218.0
007 cr uuu|||uuuuu
008 190423s2018 flu 000 u eng
020 |a 9781351816144 
020 |a 9781351816151 
020 |a 9781138627000 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 519.67:004 
245 0 0 |a Real-time rendering /  |c Tomas Moller, Eric Haines, Naty Hoffman ... [y otros] 
250 |a Fourth edition 
260 |a Boca Raton, FL  |b AK Peters  |c 2018 
300 |a 1 recurso en línea 
336 |a Texto (visual) 
337 |a electrónico 
338 |a recurso en línea 
520 |a Thoroughly updated, this fourth edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. With the advent of programmable shaders, a wide variety of new algorithms have arisen and evolved over the past few years. 
650 1 7 |a Gráficos de ordenador  |2 ula 
650 0 7 |a Programación en tiempo real  |2 ula 
650 1 7 |a Infografía  |2 ula 
700 1 |a Moller, Tomas 
700 1 |a Hoffman, Naty 
700 1 |a Haines, Eric 
830 0 |a Colección de libros electrónicos de ULoyola 
830 0 |a Libros electrónicos en Ebscohost 
850 |a ULA 
856 4 |z Enlace al texto completo en ebscohost  |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&db=nlebk&AN=1855548&lang=es&site=eds-live&scope=site 
901 |a Grado en Ingeniería Informática y Tecnologías Virtuales - Curso 3 - Physics Simulation Engines 
901 |a Grado en Creación de Vídeojuegos y Animación Digital - Curso 2 - Motores de Videojuegos y Simulación 
904 |a 1215  |b 1  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 239013  |j   
904 |a 1213  |b 7  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 239303  |j 681.3 REA 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b Biblioteca electrónica  |c Biblioteca electrónica  |d 25-04-2019  |f 3  |i 239013  |o    |p 239013  |x (6) emil 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA SEVILLA  |c Depósito  |d 07-05-2019  |f 3  |i 239303  |o 681.3 REA  |p 239303  |q R. 10440  |x (6) fpg 
990 |a emil