The strategy and tactics of pricing : a guide to profitable decision making / Thomas T. Nagle, Reed K. Holden

Autor principal: Nagle, Thomas T
Otros autores: Holden, Reed K
Formato: Libro
Edición: 2nd. ed.
Publicación: New Jersey [etc.] : Prentice-Hall Intenational, 1995
Descripción física: XIV, 409 p. ; 23 cm
Clasificación CDU: * 658.8
658.8
Edición: 2nd. ed.
Materias:
ISBN: 0136690602
LEADER 00987nam a2200289 i 4500
001 000000043229
003 CaOOAMICUS
005 20000107161732.0
008 950124s1995 xuu 001 0 eng c
020 |a 0136690602 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a * 658.8 
080 |a 658.8 
100 1 |a Nagle, Thomas T  |4 aut.  
245 1 4 |a The strategy and tactics of pricing :  |b a guide to profitable decision making /  |c Thomas T. Nagle, Reed K. Holden 
250 |a 2nd. ed. 
260 |a New Jersey [etc.]  |b Prentice-Hall Intenational  |c 1995 
300 |a XIV, 409 p. ; 23 cm 
650 7 |a Ventas  |x Previsión  |2 ula 
650 7 |a Marketing  |2 ula 
650 7 |a Análisis financiero  |2 ula 
650 0 7 |a Servicio al cliente  |2 ula 
650 7 |a Precios  |x Fijación  |2 ula 
700 1 0 |a Holden, Reed K  |4 aut.  
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 5  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 43230  |j 9356/658.8 NAG str 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Sala D  |d 01-03-1995  |f @  |i 43230  |o 9356/658.8 NAG str  |p 43230  |q R. 27406