Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler

Autor principal: Kotler, Philip (1931-)
Formato: Libro
Publicación: New York : John Wiley & sons, 2003
Descripción física: XVIII, 206 p. ; 24 cm
Clasificación CDU: 658.8
* 658.8
Materias:
ISBN: 0471268674
LEADER 00737nam a2200229 i 4500
001 000000078674
003 CaOOAMICUS
005 20030624165125.0
008 030609s1968 xx a 000 0 spa c
020 |a 0471268674 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 658.8 
080 |a * 658.8 
100 1 |a Kotler, Philip  |d 1931- 
245 1 0 |a Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know /  |c Philip Kotler 
260 |a New York  |b John Wiley & sons  |c 2003 
300 |a XVIII, 206 p. ;  |c 24 cm 
650 1 7 |a Marketing  |2 ula 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 80285  |j 658.8 KOT mar 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 20-06-2003  |f 1  |i 80285  |o 658.8 KOT mar  |p 80285  |q R. 48603 
990 |a emil