LEADER |
031740a a2000385 4500 |
001 |
Odilo00052739 |
003 |
|
005 |
20150904081533.0 |
006 |
|
007 |
|
008 |
| |c l|1| |a || |
020 |
|
|
|a 9788437083988
|
037 |
|
|
|b Universitat de València,
|
041 |
|
|
|a eng
|
044 |
|
|
|a sp
|
080 |
|
|
|a "821.111;821.112.2"
|
090 |
|
|
|l https://covers.odilo.io/public/The_Black_Theatre_Movement_in_the_United_States_and_in_South_Africa/9788437083988.jpg
|
099 |
|
|
|h https://covers.odilo.io/public/The_Black_Theatre_Movement_in_the_United_States_and_in_South_Africa/9788437083988_225x318.jpg
|
100 |
|
|
|a Barrios Herrero, Olga
|
245 |
|
|
|a The Black Theatre Movement in the United States and in South Africa
|
250 |
|
|
|a 1ª Ed
|
256 |
|
|
|a EPub
|
260 |
|
|
|a Valencia,
|b Universitat de València,
|c 2011
|
264 |
|
|
|c 2011
|
365 |
|
|
|b 113.63
|c MXN
|h 113.63
|j MX
|
365 |
|
|
|b 18847.50
|c COP
|h 18847.50
|j CO
|
365 |
|
|
|b 4599.56
|c CLP
|h 5473.48
|j CL
|
365 |
|
|
|b 6.56
|c EUR
|h 7.94
|j ES
|
365 |
|
|
|b 7.30
|c USD
|h 7.30
|j US
|
490 |
|
|
|a Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans
|
520 |
|
|
|a El florecimiento de los movimientos sociopolíticos entre los años sesenta y noventa en los Estados Unidos y en Sudáfrica estableció los firmes cimientos sobre los que, con una fuerza e ímpetu sin precedentes, se forjó el teatro negro de estos años. Forma y contenido surgieron a la par que el compromiso político y artístico adoptado por estos artistas contra el imperialismo, el colonialismo y el racismo occidentales. Por primera vez en la historia, el teatro negro de los Estados Unidos y de Sudáfrica analizaba y valoraba las raíces negras para poder iluminar la búsqueda de una futura libertad. Sin embargo, el contexto sociopolítico y las circunstancias específicas de cada país han generado igualmente los rasgos distintivos del teatro afro-norteamericano y negro sudafricano (incluyendo diferencias de género) manifiestos en ramificaciones artísticas totalmente heterogéneas y únicas.@El creixement dels moviments sociopolítics entre els anys seixanta i noranta als Estats Units i a Sud-àfrica va establir els ferms fonaments sobre els quals, amb una força i ímpetu sense precedents, es va forjar el teatre negre d'aquests anys. Forma i contingut van sorgir a l'una del compromís polític i artístic adoptat per aquests artistes contra l'imperialisme, el colonialisme i el racisme occidentals. Per primera vegada en la història, el teatre negre dels Estats Units i de Sud-àfrica analitzava i valorava les arrels negres per a poder il·luminar la recerca d'un futur de llibertat. No obstant això, el context sociopolític i les circumstàncies específiques de cada país han generat igualment els trets distintius del teatre afronord-americà i negre sud-africà (incloses les diferències de gènere) manifestos en ramificacions artístiques totalment heterogènies i úniques.
|
540 |
|
|
|a 02
|b WORLD
|
650 |
|
|
|a Lenguas indoeuropeas
|
650 |
|
|
|a Literatura: historia y crítica
|
856 |
|
|
|z Texto completo en Odilo
|u https://uloyola.odilotk.es/opac?id=00052739
|