LEADER |
029730a a2000397 4500 |
001 |
Odilo00053443 |
003 |
|
005 |
20150903081117.0 |
006 |
|
007 |
|
008 |
| |c l|1| |a || |
020 |
|
|
|a 9788437087078
|
037 |
|
|
|b Universitat de València,
|
041 |
|
|
|a spa
|
044 |
|
|
|a sp
|
080 |
|
|
|a 1
|
090 |
|
|
|l https://covers.odilo.io/public/Esc_chame_con_atenci_n_Liturgia_del_relato_en_Wagner/9788437087078.jpg
|
099 |
|
|
|h https://covers.odilo.io/public/Esc_chame_con_atenci_n_Liturgia_del_relato_en_Wagner/9788437087078_225x318.jpg
|
100 |
|
|
|a Gavilán Domínguez, Enrique
|
245 |
|
|
|a Escúchame con atención
|b Liturgia del relato en Wagner
|
250 |
|
|
|a 1ª Ed
|
256 |
|
|
|a EPub
|
260 |
|
|
|a Valencia,
|b Universitat de València,
|c 2011
|
264 |
|
|
|c 2011
|
365 |
|
|
|b 116.92
|c MXN
|h 116.92
|j MX
|
365 |
|
|
|b 19393.39
|c COP
|h 19393.39
|j CO
|
365 |
|
|
|b 4732.78
|c CLP
|h 5632.01
|j CL
|
365 |
|
|
|b 6.75
|c EUR
|h 8.17
|j ES
|
365 |
|
|
|b 7.51
|c USD
|h 7.51
|j US
|
490 |
|
|
|a Estètica&Crítica
|
520 |
|
|
|a "Expresado en términos wagnerianos, tres Leitmotive dominan el libro. Corresponden a tres peculiaridades del teatro wagneriano: lo narrativo, el tiempo y el ritual. Junto a estos temas, hay otros dos que reaparecen con frecuencia: en los primeros capítulos, la paradoja de una forma artística que rechaza su época en nombre de una sociedad futura, y sin embargo, alcanza un éxito sin precedentes en su propio tiempo; en los últimos capítulos, el descubrimiento de una cierta verdad a través del drama, y su relación con Benjamin y Heidegger. La importancia decisiva del lado épico del teatro wagneriano, sus peculiaridades y sus implicaciones, la medida en que refleja una tendencia característica del ""siglo de la historia"", y cómo la supera es el tema que, presente desde las primeras páginas, domina todo el libro.@Expressat en termes wagnerians, tres Leitmotive dominen el llibre. Corresponen a tres peculiaritats del teatre wagnerià: el narratiu, el temps i el ritual. Al costat d'aquests temes, hi ha altres dos que reapareixen amb freqüència: en els primers capítols, la paradoxa d'una forma artística que rebutja la seva època en nom d'una societat futura, i no obstant això, arriba a un èxit sense precedents en el seu propi temps; en els últims capítols, el descobriment d'una certa veritat a través del drama, i la seva relació amb Benjamin i Heidegger. La importància decisiva del costat èpic del teatre wagnerià, les seves peculiaritats i les seves implicacions, la mesura que reflecteix una tendència característica del ""segle de la història"", i com la supera és el tema que, present des de les primeres pàgines, domina tot el llibre."
|
540 |
|
|
|a 02
|b WORLD
|
650 |
|
|
|a Artes: aspectos generales
|
650 |
|
|
|a Filosofía
|
650 |
|
|
|a Música
|
856 |
|
|
|z Texto completo en Odilo
|u https://uloyola.odilotk.es/opac?id=00053443
|