Measuring marketing and brand communications performance : a developing European country perspective /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Pjero, Elenica,
Otros autores: Thrassou, Alkis,, Vrontis, Demetris,
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Newcastle-upon-Tyne, UK : Cambridge Scholars Publishing, 2020.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=131194
LEADER 01525nam a2200373 i 4500
001 ELB131194
003 FINmELB
005 20200820162738.0
006 m o u
007 cr cn|||||||||
008 200417s2020 enk o 000 0 eng d
020 |a 9781527547155  |q (e-book) 
020 |z 9781527546783 
035 |a (OCoLC)1143471991 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
050 4 |a HF5415  |b .P547 2020 
082 0 |a 658.800151  |2 23 
100 1 |a Pjero, Elenica,  |e author. 
245 1 0 |a Measuring marketing and brand communications performance :  |b a developing European country perspective /  |c by Elenica Pjero, Demetris Vrontis, Alkis Thrassou. 
264 1 |a Newcastle-upon-Tyne, UK :  |b Cambridge Scholars Publishing,  |c 2020. 
300 |a 1 online resource (171 pages) 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a computer  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |b cr  |2 rdacarrier 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Marketing  |x Mathematical models. 
650 0 |a Performance  |x Measurement. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Thrassou, Alkis,  |e author. 
700 1 |a Vrontis, Demetris,  |e author. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=131194 
950 |a eLibro English