Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future /

Detalles Bibliográficos
Otros autores: Sheth, Jagdish N., Sisodia, Rajendra.
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Armonk, N.Y. : M.E. Sharpe, 2006.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=135753
LEADER 01382nam a2200349 i 4500
001 ELB135753
003 FINmELB
005 20200820162738.0
006 m o u
007 cr cn|||||||||
008 050826s2006 nyua ob 001 0 eng d
020 |a 9781317472889  |q (e-book) 
035 |a (OCoLC)427511127 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
050 4 |a HF5415  |b .D623 2006 
082 0 4 |a 658.8  |2 23 
245 0 0 |a Does marketing need reform? :  |b fresh perspectives on the future /  |c Jagdish N. Sheth, Rajendra S. Sisodia, editors. 
264 1 |a Armonk, N.Y. :  |b M.E. Sharpe,  |c 2006. 
300 |a 1 online resource (vii, 352 pages) :  |b illustration 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a computer  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |b cr  |2 rdacarrier 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Marketing. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Sheth, Jagdish N. 
700 1 |a Sisodia, Rajendra. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=135753 
950 |a eLibro English