Handbook of brand relationships /

Detalles Bibliográficos
Otros autores: MacInnis, Deborah J., Park, C. Whan., Priester, Joseph W.
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Armonk, N.Y. : M.E. Sharpe, c2009.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=141257
LEADER 01470nam a2200385 a 4500
001 ELB141257
003 FINmELB
005 20201022193357.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 081212s2009 nyua sb 001 0 eng
020 |z 9780765623577 (alk. paper) 
020 |z 0765623579 (alk. paper) 
035 |a (OCoLC)297222604 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HF5415.55  |b .H357 2009 
082 0 4 |a 658.8/27  |2 22 
245 0 0 |a Handbook of brand relationships /  |c Deborah J. MacInnis, C. Whan Park, Joseph W. Priester, editors. 
260 |a Armonk, N.Y. :  |b M.E. Sharpe,  |c c2009. 
300 |a xxi, 424 p. :  |b ill. 
500 |a "Society for Consumer Psychology"--Cover. 
504 |a Includes bibliographical references and indexes. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Relationship marketing. 
650 0 |a Brand choice. 
650 0 |a Branding (Marketing) 
650 0 |a Customer relations. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a MacInnis, Deborah J. 
700 1 |a Park, C. Whan. 
700 1 |a Priester, Joseph W. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=141257 
950 |a eLibro English