Sport brands /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Bouchet, Patrick.
Otros autores: Hillairet, Dieter., Bodet, Guillaume.
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Milton Park, Abingdon, Oxon : Routledge, 2013.
Series:Routledge sports marketing
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=143481
LEADER 01485nam a2200397 a 4500
001 ELB143481
003 FINmELB
005 20201022193357.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 121214s2013 enka sb 001 0 eng d
020 |z 9780415532846 (hbk) 
020 |z 9780415532853 (pbk) 
020 |z 9780203114667 (e-book) 
035 |a (OCoLC)783167632 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a GV716  |b .B664 2013 
082 0 4 |a 796.06  |2 23 
100 1 |a Bouchet, Patrick. 
245 1 0 |a Sport brands /  |c Patrick Bouchet, Dieter Hillairet and Guillaume Bodet. 
260 |a Milton Park, Abingdon, Oxon :  |b Routledge,  |c 2013. 
300 |a x, 197 p. :  |b ill. 
490 0 |a Routledge sports marketing 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Sports  |x Marketing. 
650 0 |a Professional sports  |x Economic aspects. 
650 0 |a Sports  |x Economic aspects. 
650 0 |a Sports  |x Social aspects. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Hillairet, Dieter. 
700 1 |a Bodet, Guillaume. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=143481 
950 |a eLibro English