The Sage handbook of social marketing /

Detalles Bibliográficos
Otros autores: Angus, Kathryn., Bryant, Carol A., Hastings, Gerard.
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Los Angeles : Sage, 2011.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=144177
LEADER 01356nam a2200361Ia 4500
001 ELB144177
003 FINmELB
005 20201022193357.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 101110s2011 caua sbf 001 0 eng d
020 |z 1849201889 
020 |z 9781446254479 
020 |z 9781849201889 
035 |a (OCoLC)681497759 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HF5414  |b .S244 2011 
245 0 4 |a The Sage handbook of social marketing /  |c edited by Gerard Hastings, Kathryn Angus and Carol Bryant. 
246 3 |a Social marketing 
260 |a Los Angeles :  |b Sage,  |c 2011. 
300 |a xxvi, 442 p. :  |b ill. 
504 |a Includes bibliographic references and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Behavior modification. 
650 0 |a Social marketing  |v Handbooks, manuals, etc. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Angus, Kathryn. 
700 1 |a Bryant, Carol A. 
700 1 |a Hastings, Gerard. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=144177 
950 |a eLibro English