Your customers' perception of quality : what it means to your bottom line and how to control it /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Kureemun, Baboo,
Otros autores: Fantina, Robert,
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: Boca Raton, Florida ; London, [England] ; New York : CRC Press, 2011.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=147472
LEADER 01549nam a2200385 i 4500
001 ELB147472
003 FINmELB
005 20201022193357.0
006 m o d |
007 cr cnu||||||||
008 160721t20112011flua ob 000 0 eng d
020 |z 9781439845813 
020 |a 9781439891230 (e-book) 
035 |a (OCoLC)801987221 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
050 4 |a HF5415.157  |b .K874 2011 
082 0 |a 658.4/013  |2 22 
100 1 |a Kureemun, Baboo,  |e author. 
245 1 0 |a Your customers' perception of quality :  |b what it means to your bottom line and how to control it /  |c Baboo Kureemun, Robert Fantina. 
264 1 |a Boca Raton, Florida ;  |a London, [England] ;  |a New York :  |b CRC Press,  |c 2011. 
264 4 |c Ã2011 
300 |a 1 online resource (216 pages) :  |b illustrations 
336 |a text  |2 rdacontent 
337 |a computer  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |2 rdacarrier 
504 |a Includes bibliographical references. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Quality of products  |x Public opinion. 
650 0 |a Consumers  |x Attitudes. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Fantina, Robert,  |e author. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=147472 
950 |a eLibro English