Brands laid bare using market research for evidence-based brand management /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ford, Kevin.
Formato: Electrónico
Idioma:English
Fecha de publicación: Chichester, West Sussex, England ; Hoboken, NJ : John Wiley & Sons, c2005.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=177654
LEADER 01243nam a2200313 a 4500
001 ELB177654
003 FINmELB
005 20200520144314.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 050516s2005 enka s 001 0 eng d
020 |z 0470012838 
035 |a (OCoLC)59258369 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HD69.B7  |b F67 2005 
082 0 4 |a 658.8/27  |2 22 
100 1 |a Ford, Kevin. 
245 1 0 |a Brands laid bare  |h [electronic resource] :  |b using market research for evidence-based brand management /  |c Kevin Ford. 
260 |a Chichester, West Sussex, England ; Hoboken, NJ :  |b John Wiley & Sons,  |c c2005. 
300 |a viii, 158 p. :  |b ill. 
500 |a Includes index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2021. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Brand name products  |x Management. 
650 0 |a Marketing research. 
655 4 |a Electronic books. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=177654 
950 |a eLibro English