Social media metrics how to measure and optimize your marketing investment /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Sterne, Jim, 1955-
Formato: Electrónico
Idioma:English
Fecha de publicación: Hoboken, N.J. : Wiley, c2010.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=178240
LEADER 01309nam a2200337Ia 4500
001 ELB178240
003 FINmELB
005 20200520144314.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 100225s2010 nju s 001 0 eng d
020 |z 9780470583784 (cloth) 
035 |a (OCoLC)502414026 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HF5415.1265  |b .S7419 2010 
082 0 4 |a 658.8/72  |2 22 
100 1 |a Sterne, Jim,  |d 1955- 
245 1 0 |a Social media metrics  |h [electronic resource] :  |b how to measure and optimize your marketing investment /  |c Jim Sterne. 
260 |a Hoboken, N.J. :  |b Wiley,  |c c2010. 
300 |a xxxi, 240 p. 
500 |a Includes index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2021. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Internet marketing. 
650 0 |a Social media  |x Economic aspects. 
650 0 |a Marketing research. 
650 0 |a Online social networks  |x Economic aspects. 
655 4 |a Electronic books. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=178240 
950 |a eLibro English