Social media metrics how to measure and optimize your marketing investment /
Autor principal: | Sterne, Jim, 1955- |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Hoboken, N.J. :
Wiley,
c2010.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=178240 |
Ejemplares similares
-
Branded! how retailers engage consumers with social media and mobility /
por: Brennan, Bernie.
Fecha de publicación: (2010) -
Social marketing to the business customer listen to your B2B market, generate major account leads, and build client relationships /
por: Gillin, Paul.
Fecha de publicación: (2011) -
Me gusta : redes sociales : cómo encantar a tus clientes y crear una marca atractiva para las redes sociales /
por: Kerpen, Dave,
Fecha de publicación: (2020) -
Turismo 2.0. : todo lo que usted necesita saber del marketing turístico en las redes sociales /
por: Tomaello, Flavia.
Fecha de publicación: (2015) -
The handbook of online and social media research tools and techniques for market researchers /
por: Poynter, Ray.
Fecha de publicación: (2010)