Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding / Mary Jo Hatch, Majken Schultz ; foreword by Wally Olins

Autor principal: Hatch, Mary Jo
Otros autores: Schultz, Majken
Olins, Wally
Formato: Libro
Publicación: San Francisco : Jossey-Bass, 2008
Descripción física: XIX, 266 p. : il. ; 24 cm
Clasificación CDU: 658.8
* 658.8
Materias:
ISBN: 9780787998301
LEADER 01219nam a2200313 i 4500
001 000000186125
003 CaOOAMICUS
005 20160725115829.0
008 160622s2008 xxua 001 0 eng c
020 |a 9780787998301 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 658.8 
080 |a * 658.8 
100 1 |a Hatch, Mary Jo 
245 1 0 |a Taking brand initiative :  |b how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding /  |c Mary Jo Hatch, Majken Schultz ; foreword by Wally Olins 
260 |a San Francisco  |b Jossey-Bass  |c 2008 
300 |a XIX, 266 p. :  |b il. ;  |c 24 cm 
650 1 7 |a Marcas comerciales  |2 ula 
650 0 7 |a Imagen corporativa  |2 ula 
650 1 7 |a Cultura de la empresa  |2 ula 
650 1 7 |a Estrategia de marketing  |2 ula 
700 1 |a Schultz, Majken 
700 1 |a Olins, Wally 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 211548  |j 658.8 HAT tak 
904 |a 1213  |b 7  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 211618  |j 658.8 HAT tak 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 15-07-2016  |f 3  |i 211548  |o 658.8 HAT tak  |p 211548  |q R. 68916  |x (6) emil 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA SEVILLA  |c Depósito  |d 18-07-2016  |f 3  |i 211618  |o 658.8 HAT tak  |p 211618  |q R. 006545  |x (6) fpg 
990 |a fpg