Kellogg on branding : the marketing faculty of the Kellogg School of Management / edited by Alice M. Tybout and Tim Calkins ; foreword by Philip Kotler

Otros autores: Tybout, Alice M.
Kotler, Philip (1931-)
Calkins, Tim
Kellogg School of Management
Formato: Libro
Publicación: New York, [etc.] : John Wiley, 2005
Descripción física: XVII, 334 p. ; 23 cm
Clasificación CDU: 658.8
* 658.8
659.126:7.021.2
Tipo de contenido: Texto (visual)
Tipo de medio: sin mediación
Tipo de soporte: volumen
Materias:
ISBN: 9780471690160
LEADER 01226nam a2200337 i 4500
001 000000194089
003 CaOOAMICUS
005 20170914131930.0
008 170829s2005 xxua 000 0 eng c
020 |a 9780471690160 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 658.8 
080 |a * 658.8 
080 |a 659.126:7.021.2 
245 1 0 |a Kellogg on branding :  |b the marketing faculty of the Kellogg School of Management /  |c edited by Alice M. Tybout and Tim Calkins ; foreword by Philip Kotler 
260 |a New York, [etc.]  |b John Wiley  |c 2005 
300 |a XVII, 334 p. ;  |c 23 cm 
336 |a Texto (visual) 
337 |a sin mediación 
338 |a volumen 
650 1 7 |a Marcas comerciales  |2 ula 
700 1 @ |a Tybout, Alice M. 
700 1 |a Kotler, Philip  |d 1931- 
700 1 |a Calkins, Tim 
710 2 @ |a Kellogg School of Management 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 221253  |j 658.8 KEL 
904 |a 1213  |b 7  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 221254  |j 658.8 KEL 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 13-09-2017  |f 3  |i 221253  |o 658.8 KEL  |p 221253  |q R. 72264  |x (6) emil 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA SEVILLA  |c Depósito  |d 13-09-2017  |f 3  |i 221254  |o 658.8 KEL  |p 221254  |q R. 8662  |x (6) fpg 
990 |a emil