Hearing the voice of the market : competitive advantage throug creative use of market information / Vincent P. Barabba and Gerald Zaltman

Autor principal: Barabba, Vincent P
Otros autores: Zaltman, Gerard
Formato: Libro
Publicación: Boston : Harvard University, Harvard Business School Press, 1990
Descripción física: XIV, 294 p. ; 25 cm
Clasificación CDU: * 658.01
658.01
Materias:
ISBN: 0875842410
LEADER 00775nam a2200229 i 4500
001 000000000849
003 CaOOAMICUS
005 20000107113239.0
008 920116s1990 ESP 001 0 spa c
020 |a 0875842410 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a * 658.01 
080 |a 658.01 
100 1 |a Barabba, Vincent P  |4 aut.  
245 1 0 |a Hearing the voice of the market :  |b competitive advantage throug creative use of market information /  |c Vincent P. Barabba and Gerald Zaltman 
260 |a Boston  |b Harvard University, Harvard Business School Press  |c 1990 
300 |a XIV, 294 p. ; 25 cm 
650 7 |a Toma de decisión  |2 ULA 
650 7 |a Gestión de empresas  |2 ULA 
700 1 0 |a Zaltman, Gerard  |4 aut.  
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 850  |j 658.01 BAR hea