Marketing and the common good : essays from Notre Dame on Social Impact / edited by Patrick E. Murphy and John F. Sherry

Otros autores: Murphy, Patrick E
Formato: Libro
Publicación: Santiago de Compostela : Universidad de Santiago de Compostela, 2013
Descripción física: XXII, 328 p. 24 cm
Clasificación CDU: 658.8
* 658.8
Materias:
ISBN: 9780415828826
LEADER 00790nam a2200241 i 4500
001 000000091546
003 CaOOAMICUS
005 20130813143246.0
008 130502s2013 sp a 000 0 spa c
020 |a 9780415828826 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 658.8 
080 |a * 658.8 
245 1 0 |a Marketing and the common good :  |b essays from Notre Dame on Social Impact /  |c edited by Patrick E. Murphy and John F. Sherry 
260 |a Santiago de Compostela  |b Universidad de Santiago de Compostela  |c 2013 
300 |a XXII, 328 p.  |c 24 cm 
650 1 7 |a Marketing social  |2 ULA 
650 1 7 |a Marketing  |x Aspectos sociales  |2 ULA 
650 1 7 |a Marketing  |x Aspectos éticos  |2 ULA 
700 1 @ |a Murphy, Patrick E 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 94340  |j 658.8 MAR 
990 |a emil