Marketing and the common good : essays from Notre Dame on Social Impact / edited by Patrick E. Murphy and John F. Sherry

Other Authors: Murphy, Patrick E
Format: Book
Publication: Santiago de Compostela : Universidad de Santiago de Compostela, 2013
Physical Description: XXII, 328 p. 24 cm
Clasificación CDU: 658.8
* 658.8
Subjects:
ISBN: 9780415828826
LEADER 00908nam a2200253 i 4500
001 000000091546
003 CaOOAMICUS
005 20130813143246.0
008 130502s2013 sp a 000 0 spa c
020 |a 9780415828826 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 658.8 
080 |a * 658.8 
245 1 0 |a Marketing and the common good :  |b essays from Notre Dame on Social Impact /  |c edited by Patrick E. Murphy and John F. Sherry 
260 |a Santiago de Compostela  |b Universidad de Santiago de Compostela  |c 2013 
300 |a XXII, 328 p.  |c 24 cm 
650 1 7 |a Marketing social  |2 ula 
650 1 7 |a Marketing  |x Aspectos sociales  |2 ula 
650 1 7 |a Marketing  |x Aspectos éticos  |2 ula 
700 1 @ |a Murphy, Patrick E 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 94340  |j 658.8 MAR 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 07-08-2013  |f 3  |i 94340  |o 658.8 MAR  |p 94340  |q R. 61151  |x (6) emil 
990 |a emil