Predictors of Reading and Spelling Words Change as a Function of Syllabic Structure in Spanish /
We investigated the longitudinal predictors of reading and spelling of words and pseudowords with different syllabic structures in a shallow orthography. Participants were 47 Spanish-speaking children from kindergarten to second grade. Letter knowledge, phonological awareness, and rapid automatized...
Autor principal: | Martínez, Naroa, |
---|---|
Otros autores: | Goikoetxea, Edurne, |
Formato: | Analítica |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
Madrid :
Colegio Oficial de Psicólogos de Madrid,
2020.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=125627 |
Ejemplares similares
-
Changing lives, changing drug journeys : drug taking decisions from adolescence to adulthood /
por: Williams, Lisa, 1970 Oct. 19-
Fecha de publicación: (2013) -
Crime and the lifecourse : an introduction /
por: Benson, Michael L.
Fecha de publicación: (2012) -
From word to silence /
por: Mortley, Raoul 1944-
Fecha de publicación: (1986) -
Secrets to Develop the Mind through Reading /
Fecha de publicación: (2023) -
Longitudinal surveys methodology : Luzetarako inkesten metodologia = Metodología de las encuestas longitudinales /
por: Lynn, Peter
Fecha de publicación: (2006)