Promotional culture and convergence : markets, methods, media /

Detalles Bibliográficos
Otros autores: Powell, Helen.
Formato: eBook
Idioma:English
Fecha de publicación: New York : Routledge, 2013.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=137645
LEADER 01501nam a2200385 i 4500
001 ELB137645
003 FINmELB
005 20200820162738.0
006 m o u
007 cr cn|||||||||
008 120927s2013 nyua ob 001 0 eng d
020 |a 9781136474385  |q (e-book) 
020 |z 9780203130322 
035 |a (OCoLC)841909747 
040 |a FINmELB  |b eng  |e rda  |c FINmELB 
050 4 |a HF6146.I58  |b P76 2013 
082 0 4 |a 658.8  |2 23 
245 0 0 |a Promotional culture and convergence :  |b markets, methods, media /  |c edited by Helen Powell. 
264 1 |a New York :  |b Routledge,  |c 2013. 
300 |a 1 online resource (x, 238 pages) :  |b illustration 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a computer  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online resource  |b cr  |2 rdacarrier 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
505 0 |a pt. I. Methods in context -- pt. II. Media in context. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Internet advertising. 
650 0 |a Interactive marketing. 
650 0 |a Branding (Marketing) 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Powell, Helen. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=137645 
950 |a eLibro English