Action learning in schools : reframing teachers' professional learning and development /
Autor principal: | Aubusson, Peter. |
---|---|
Otros autores: | Ewing, Robyn., Hoban, Garry F. 1953- |
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
London ; New York :
Routledge,
2009.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=138918 |
Ejemplares similares
-
Teacher collaboration for professional learning facilitating study, research, and inquiry communities /
Fecha de publicación: (2009) -
Helping teachers develop /
por: Bubb, Sara.
Fecha de publicación: (2005) -
The CPD co-ordinator's toolkit /
por: Kelly, Sue.
Fecha de publicación: (2006) -
Putting together professional portfolios /
por: Forde, Christine.
Fecha de publicación: (2009) -
Peer-group mentoring for teacher development /
Fecha de publicación: (2012)