Improving the context for inclusion personalising teacher development through collaborative action research /
Autor principal: | Howes, Andy. |
---|---|
Otros autores: | Fox, Sam., Davies, Sue. |
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
New York :
Routledge,
2009.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=151986 |
Ejemplares similares
-
Inclusion and school improvement : a practical guide /
por: Cheminais, Rita,
Fecha de publicación: (2013) -
Developing inclusive practice : the SENCO's role in managing change /
por: Cowne, Elizabeth.
Fecha de publicación: (2003) -
Making special education inclusive : from research to practice /
Fecha de publicación: (2002) -
Leading on inclusion : dilemmas, debates and new perspectives /
Fecha de publicación: (2012) -
Mother-teachers : insights into inclusion /
por: Cole, Barbara Ann.
Fecha de publicación: (2004)