Data mining and market intelligence for optimal marketing returns

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Chiu, Susan.
Otros autores: Tavella, Domingo, 1948-
Formato: Electrónico
Idioma:English
Fecha de publicación: Amsterdam ; Boston : Elsevier/Butterworth-Heinemann, 2008.
Edición:1st ed.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=153861
LEADER 01297nam a2200325Ia 4500
001 ELB153861
003 FINmELB
005 202205230193357.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 080218s2008 ne a sb 001 0 eng d
020 |z 9780750682343 (hbk.) 
020 |z 0750682345 (hbk.) 
035 |a (OCoLC)213382598 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HF5415.2  |b .C485 2008 
100 1 |a Chiu, Susan. 
245 1 0 |a Data mining and market intelligence for optimal marketing returns  |h [electronic resource] /  |c Susan Chiu, Domingo Tavella. 
250 |a 1st ed. 
260 |a Amsterdam ;  |a Boston :  |b Elsevier/Butterworth-Heinemann,  |c 2008. 
300 |a xii, 280 p. :  |b ill. 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Marketing research. 
650 0 |a Data mining. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Tavella, Domingo,  |d 1948- 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=153861