Customer relationship management systems handbook

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Sharp, Duane E.
Formato: Electrónico
Idioma:English
Fecha de publicación: Boca Raton : Auerbach Publications, c2003.
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=154203
LEADER 01218nam a22002894a 4500
001 ELB154203
003 FINmELB
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 020313s2003 flua sb 001 0 eng
020 |z 0849311438 (alk. paper) 
035 |a (OCoLC)49394641 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HF5415.5  |b .S5199 2003 
082 0 4 |a 658.8/12  |2 21 
100 1 |a Sharp, Duane E. 
245 1 0 |a Customer relationship management systems handbook  |h [electronic resource] /  |c Duane E. Sharp. 
260 |a Boca Raton :  |b Auerbach Publications,  |c c2003. 
300 |a xxi, 242 p. :  |b ill. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 233-234) and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Customer relations  |x Management. 
650 0 |a Customer relations  |x Management  |x Data processing. 
655 4 |a Electronic books. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=154203