Physics for game developers : science, math, and code for realistic effects / David M. Bourg, Bryan Bywalec
If you want to enrich your game's experience with physics-based realism, the expanded edition of this classic book details physics principles applicable to game development. You'll learn about collisions, explosions, sound, projectiles, and other effects used in games on Wii, PlayStation,...
Autor principal: | Bourg, David M. |
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Otros autores: | Bywalec, Bryan |
Formato: | eBook |
Publicación: |
Sebastopol, CA : O'Reilly Media, 2013 |
Descripción física: | 1 recurso en línea |
Clasificación CDU: |
004.928 681.3 |
Tipo de contenido: |
Texto (visual) |
Tipo de medio: |
electrónico |
Tipo de soporte: |
volumen recurso en línea |
Sumario: |
If you want to enrich your game's experience with physics-based realism, the expanded edition of this classic book details physics principles applicable to game development. You'll learn about collisions, explosions, sound, projectiles, and other effects used in games on Wii, PlayStation, Xbox, smartphones, and tablets. |
Colección: |
Libros electrónicos en Ebscohost
Colección de libros electrónicos de ULoyola |
Materias: | |
Cursos: |
Grado en Ingeniería Informática y Tecnologías Virtuales - Curso 3 - Physics Simulation Engines Grado en Ingeniería Informática y Tecnologías Virtuales - Curso 4 - Vehicle and Machine Simulation Grado en Creación de Vídeojuegos y Animación Digital - Curso 4 - Simulación de Vehículos y Máquinas (english) Grado en Creación de Vídeojuegos y Animación Digital - Curso 2 - Motores de Videojuegos y Simulación |
ISBN: |
9781449361051 9781449361044 9781449392512 |
Internet
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Copia 239289 | Disponible |
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Biblioteca Electrónica
Copia 239003 | Disponible |
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