Marketing social change : changing behavior to promote healt, social development, and the environment / Alan R. Andreasen

Autor principal: Andreasen, Alan R
Formato: Libro
Publicación: San Francisco : Jossey-Bass, 1995
Descripción física: XX, 348 p. ; 25 cm
Clasificación CDU: * 658.8
658.8:316.6
Materias:
ISBN: 0787901377
LEADER 00782nam a2200229 i 4500
001 000000065625
003 CaOOAMICUS
005 20000107184346.0
008 980217s1995 xuu 001 0 eng c
020 |a 0787901377 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a * 658.8 
080 |a 658.8:316.6 
100 1 |a Andreasen, Alan R  |4 aut.  
245 1 0 |a Marketing social change :  |b changing behavior to promote healt, social development, and the environment /  |c Alan R. Andreasen 
260 |a San Francisco  |b Jossey-Bass  |c 1995 
300 |a XX, 348 p. ; 25 cm 
650 7 |a Marketing social  |2 ula 
850 |a ULA 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 65626  |j 658.8 AND mar 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 17-04-1998  |f @  |i 65626  |o 658.8 AND mar  |p 65626  |q R. 36378 
990 |a emil