Successful direct marketing methods : interactive, database, and customer-based marketing for digital age / Bob Stone and Ron Jacobs

Autor principal: Stone, Bob, (1918-)
Otros autores: Jacobs, Ron
Formato: Libro
Edición: 8th ed.
Publicación: London [etc.] : McGraw-Hill, 2008
Descripción física: XXVIII, 663 p.; 25 cm
Clasificación CDU: 658.8
* 658.8
Edición: 8th ed.
Tipo de contenido: Texto (visual)
Tipo de medio: sin mediación
Materias:
ISBN: 9780071458290
LEADER 01069nam a2200301 i 4500
001 000000098182
003 CaOOAMICUS
005 20160722124428.0
008 150611s2008 xxua 000 0 eng c
020 |a 9780071458290 
040 |a ULA  |b spa 
080 |a 658.8 
080 |a * 658.8 
100 1 |a Stone, Bob,  |d 1918- 
245 1 0 |a Successful direct marketing methods :  |b interactive, database, and customer-based marketing for digital age /  |c Bob Stone and Ron Jacobs 
250 |a 8th ed. 
260 |a London [etc.]  |b McGraw-Hill  |c 2008 
300 |a XXVIII, 663 p.;  |c 25 cm 
336 |a Texto (visual) 
337 |a sin mediación 
650 1 7 |a Marketing directo  |2 ula 
700 1 |a Jacobs, Ron 
850 |a ULA 
904 |a 1213  |b 11  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 104899  |j 3887 
904 |a 2  |b 2  |c Disponibilidad  |d Fecha  |t 211550  |j 658.8 STO suc 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA SEVILLA  |c Almacén  |d 03-07-2015  |f 3  |i 104899  |o 3887  |p 104899  |q r. 4618 
952 |3 Libro  |a Loyola  |b LOYOLA CÓRDOBA  |c Depósito  |d 15-07-2016  |f 3  |i 211550  |o 658.8 STO suc  |p 211550  |x (6) emil 
990 |a etp