How children learn : getting beyond the deficit myth /
Autor principal: | Fayden, Terese, |
---|---|
Formato: | eBook |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
London :
Routledge : Taylor & Francis Group,
2016.
|
Series: | Series in critical narratives.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=141309 |
Ejemplares similares
-
Learning, teaching, and community : contributions of situated and participatory approaches to educational innovation /
Fecha de publicación: (2005) -
Keepers of the American dream : a study of staff development and multicultural education /
por: Sleeter, Christine E., 1948-
Fecha de publicación: (2012) -
Students' identities and literacy learning /
por: McCarthey, Sarah J., 1955-
Fecha de publicación: (2002) -
Children of divorce stories of loss and growth /
por: Harvey, John H., 1943-
Fecha de publicación: (2010) -
Beyond the classroom walls : ethnographic inquiry as pedagogy /
por: Gordon, June A., 1950-
Fecha de publicación: (2002)