Branding TV principles and practices /

Detalles Bibliográficos
Autor principal: McDowell, Walter.
Otros autores: Batten, Alan.
Formato: Electrónico
Idioma:English
Fecha de publicación: Amsterdam ; Boston : Elsevier/Focal Press, c2005.
Edición:[2nd ed.].
Materias:
Acceso en línea:https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=153793
LEADER 01472nam a2200373Ia 4500
001 ELB153793
003 FINmELB
005 202205230193357.0
006 m o d |
007 cr cn|||||||||
008 050415s2005 ne a fsb 001 0 eng d
020 |z 0240807537 (pbk.) 
020 |z 9780240807539 
020 |a 9780080460437  |q (electronic bk.) 
020 |z 0080460437 
035 |a (OCoLC)60320031 
040 |a FINmELB  |c FINmELB  |d FINmELB 
050 4 |a HE8700.8  |b .M25 2005 
082 0 4 |a 384.551  |2 22 
100 1 |a McDowell, Walter. 
245 1 0 |a Branding TV  |h [electronic resource] :  |b principles and practices /  |c by Walter McDowell and Alan Batten. 
250 |a [2nd ed.]. 
260 |a Amsterdam ;  |a Boston :  |b Elsevier/Focal Press,  |c c2005. 
300 |a x, 158 p. :  |b ill. 
500 |a Previous ed.: Washington, D.C.: National Association of Broadcasters. 1999. 
504 |a Includes bibliographical references (p. 143) and index. 
588 |a Description based on metadata supplied by the publisher and other sources. 
590 |a Electronic reproduction. Santa Fe, Arg.: elibro, 2020. Available via World Wide Web. Access may be limited to eLibro affiliated libraries. 
650 0 |a Television broadcasting. 
650 0 |a Brand name products. 
655 4 |a Electronic books. 
700 1 |a Batten, Alan. 
797 2 |a elibro, Corp. 
856 4 0 |u https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=153793