Re-designing learning contexts technology-rich, learner-centred ecologies /
Autor principal: | Luckin, Rosemary. |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
New York :
Routledge,
2010.
|
Series: | Foundations and futures of education.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=159722 |
Ejemplares similares
-
Beyond learning by doing : theoretical currents in experiential education /
por: Roberts, Jay W.
Fecha de publicación: (2012) -
Display and interface design subtle science, exact art /
por: Bennett, Kevin B. 1957-
Fecha de publicación: (2011) -
Reflective learning in practice
Fecha de publicación: (2002) -
Tutores y tutorías /
por: Mastropierro, María del Carmen,
Fecha de publicación: (2009) -
La orientación y la tutoría escolar con familias : teoría y práctica /
Fecha de publicación: (2015)