How children learn to read current issues and new directions in the integration of cognition, neurobiology and genetics of reading and dyslexia research and practice /
Otros autores: | Pugh, Ken., McCardle, Peggy D. |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
New York ; London :
Psychology Press,
2009.
|
Series: | Extraordinary brain series ;
10. |
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=162700 |
Ejemplares similares
-
Psychology of reading /
por: Rayner, Keith.
Fecha de publicación: (2012) -
A theory of literary explication : specifying a relativistic foundation in epistemic probability, cognitive science, and second-order logic /
por: Newell, Kenneth B.
Fecha de publicación: (2011) -
Handbook of reading disability research
Fecha de publicación: (2010) -
Children and learning to read /
por: Goodacre, Elizabeth Jane.
Fecha de publicación: (2012) -
Lecturas de psicología de la lectura /
por: Álvarez Cruz, Antonio.
Fecha de publicación: (2013)