Writing from the margins power and pedagogy for teachers of composition /
Autor principal: | Hill, Carolyn Ericksen. |
---|---|
Formato: | Electrónico |
Idioma: | English |
Fecha de publicación: |
New York :
Oxford University Press,
1990.
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://recursos.uloyola.es/login?url=https://accedys.uloyola.es:8443/accedix0/sitios/ebook.php?id=170836 |
Ejemplares similares
-
Negotiating a meta-pedagogy : learning from other disciplines /
Fecha de publicación: (2009) -
Everyone can write essays toward a hopeful theory of writing and teaching writing /
por: Elbow, Peter.
Fecha de publicación: (2000) -
Making up : research in creative writing /
por: Harper, Graeme,
Fecha de publicación: (2013) -
Visual approaches to teaching writing /
por: Bearne, Eve, 1943-
Fecha de publicación: (2007) -
Drafting and assessing poetry : a guide for teachers /
por: Dymoke, Sue, 1962-
Fecha de publicación: (2003)